I'm back



Guess who's back ;)
 
 Finns väll inga ursäkter till att jag inte har skrivit här egentligen.
Hahahhaha Har haft rätt mycket under sommaren, jobb och grejer. Men det va najs. Tjänade lite penger och sådär.
Annars har jag bara fördrivit sommaren genom att sura, min dåvarande kille fick mig att må så dåligt, så jag fick bara en enorm lust att ta livet av mig.
Kan ju bara säga: THANK GOD I DIDN`T!!!!

Fattade tillslut att alla kompisar hade enormt rätt om honnom, och jag drog mig ur hans kyla ganska smärtfritt.
Nytt på kärleksfronten är väll min nya kille, som också är från Irak, fast han är typ 55 ggr bättre än mitt ex. Han är verkligen en liten prins. så det rullar på där.

Ekonomiskt kan jag ju bara säga att jag är lika slössam som förut, så nu får jag inte tillgång till mina egna pengar längre :(:( Har iaf en hundring liggande på sängbordet, som jag ska köpa chips för lite senare.

Annars idag, så ska jag iväg på "moppekurs" lr va fan de heter. Måste fixa det där körkortet, eftersom att Jakans poliser inte har något liv, och bara förföljer mig.

Men take care. Ska hålla er uppdaterade sådär lite då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback