Fail-dag igen



Det är någonting med mig och att skada sig alltså.
Idag va jag i skolan, trött som fan hela dagen. Sen åkte jag o träffade en kompis som körde mig till vällingby så tog jag bussen till jakan därifrån. Så gick jag och mötte upp Carro för att träffa henne en sväng som varade resten av dagen och kvällen. Vi gick runt och snackade lite i centrum sen skulle vi åka och möta hennes kille i Alvik. Så då blev det tillbaka med buss till vällingby (40 min) och så tuben därifrån.

Sen skulle vi göra han o hans kompisar sällskap hem och de va då min otroliga jävla otur sattes i bana igen. Först åkte vi på fel t-bana, så vi gick av för att byta.. Å nästa skulle inte komma förrän om 7 minuter. Så jag och Carro stog och skojjade lite, så fick jag för mig att jag skulle göra en kick i samma höjd som hennes huvud. Det gick jättebra enda tills vi insåg att min sko flög iväg.......... Rakt ner på spåret. Jippie. Vi båda asgarvade sen blev jag lite nervös över att tuben skulle komma om 5 minuter så jag bad Carro hoppa ner, men hennes kille hindrade henne och sa att jag fan fick ta o hoppa ner själv. Och det gjorde jag. Men först tog jag av min andra sko för att inte tappa den.

Så hoppade jag ner och en sten skar upp min häl och stortå. Så förstog jag att jag aldrig skulle komma upp igen. Väggen framför mig nådde upp till bröstkorgen så jag försökte häva mig upp, vilket inte funkade. Det fanns inga trappsteg så Carros kille fick dra upp mig. Flashade halva asset för han och hans kompisar. Det var enormt pinsamt. Fick en riktig jävla adrenalinkick och skakade i hela kroppen. men jag klarade mig i alla fall.

Sen kollade jag hälen - som ömmade lite. Och då hade jag börjat blöda. oskönt värre. Fast jag o Carro började garva för jag fattade inte att det skulle bli värre. Så kollade jag igen efter en stund och då hade jag blodat ner halva min sko. Carros kille erbjöd mig sina dojjor för ett tag och så fick jag låna en strumpa. Det var vänligt gjort.

Så dagens ros till Hampus, som faktiskt räddade mitt liv idag.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback