Hyfsad dag


                                                                                                  Lördagens Mathilda

Idag blev det Stan med Jennie, innan vi gick hem till henne på odenplan. Shtekigt värre.
Satt o spelade lite kort i det omständiga vädret. Men härligt va det. Blev lite nostalgimusik från äldra dar'.

Åkte hem vid 4-tiden o så blev Jakobsbergs-pendeln inställd så alla fick hoppa av i Sumpan.

Sitter här lite smått förkyld, eller i alla fall med hals och nackvärk. Inte sådär jätteskönt direkt.. Men har haft det i 3 dagar nu o IPREN fungerar inte :( Måste ske något drastiskt innan jag tar livet av mig. Fett oskönt att ligga i sängen hela dagarna.

O grattis till morsan som dricker varje dag. Till och med innan hon går på arbetsintervjuver. Och sen frågar hon varför hon inte får något jobb. Oftast säger hon att det gick jättebra och att det var positivt. (ursäkta?) Det är ju lite svårt att få jobb om man stinker sprit och blev av med sitt senaste jobb just för att man drack på arbetstid?

Ska tillbaka till Soc på Onsdag och då hoppas jag att de kan lyssna på mig. I alla fall för en gångs skull.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback