Kan drömmar bli sanna?

      
                      Mathilda                                                    Nalle Puh & Nashwan

Sen när började mina drömmar att uppfyllas? Och när började jag att se emot framtiden igen? Jag har missat några steg i mitt liv. Men nu lever jag igen. Du tog ner mig på jorden. (Eller upp på rosa moln). Du ger mig lycka, även om det för tillfället bara är på avstånd. Du gör mig i alla fall glad, Nasho. Vi kanske inte känner varandra bra än, känner att det är på väg nu. Det är nu vi öppnar oss för varandra. Bättre sent än aldrig. Det är bra att vi börjar prata om andra saker, som man kan ta ställning till. Att vi planerar saker. Det är jättekul att vi kan börja se frammåt. Och att jag känner att jag finns med i dina planer - våra planer (?)

Jag älskar dig, sötnosen min. Du har satt mig på helspänn inför din hemkomst om en månad. Känns asdåligt. Men jävligt bra. Du har gett mig stora förhoppningar. Jag kanske bara överdriver och går för långt i min fantasi.
Men ärligt hur skulle du tolka den här situationen:

Jag sitter o plratar m min kille i telefon, berättar att jag saknar han o kollar hur han mår o sådär. Så berättar han att en släkting till han ska komma till sverige, jag blir glad för hans skull... Så säger han att han vill säga en sak, Så jag ber och ber och ber om att han ska säga, men han säger att han vill berätta när han kommer hem. Och jag fortsätter att tjata och han låter busig och hemlighetsfull men samtidigt allvarlig och värkligen förklarar att ahn vill säga när han kommer hem, för de e en hemlis.

Men både jag och min bästis-festis (som är kille) trodde det betöd samma sak. O för er som inte fattar, så tror vi att han ska fria (A) Känns som att jag går på lyckopiller. Men som jag sa så kanske min fantasi har skenat iväg. Vi får ju se om han kommer hem med en ring om en månad.


Saknar att vara dig nära,
Vill verkligen ha dig hära.
Du gör mig lycklig och så glad,
Lika underbart som att lukta på röda rosors blad.
En våt tår dansar nedför min kind.
Dansar igenom kärlekens vind.
Jag tänker på dig var natt, var dag,
Kanske blir det så en dag, att vi bildar en familj, du & jag.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback