Lots Of Things again



Hänt lite igen då. Min advokat Gustav ringde för någon dag sedan, min överklagan drog vi tillbaka. Så dommen är klar. 90 timmar hederligt arbete och ca 5000 i böter. Helre det än 85 timmar jobb och 35000 i böter. FUCK THAT!
Sen kom jag hem och så ringde jag till min bebis. Hade en aning "kul" i telefonen och pratade strunt. Han har köpt presenter till mig så jag blev jättekär :D Miss u baby.

Så va det 1 April igår. Började med att läsa Metro på tåget till skolan. Trodde på fullaste allvar att det var sant att de skulle införa böter om man stog på fel sida i rulltrappan. men jag e ju ganska lättlurad av mig tyvärr :( dock vet jag att hästar inte kan flyga och att dessa heter pegaser, som vissa andra tror.. Eller att apelsiner växer på granar som i LOKA- reklamen, skärpmning syrran ;)
Sen ville ju min mattelärare Anders vara lite lurig.
Så han gick in i klassrummet en hel kvart innan lektionen började för att förbereda. När vi kom in i klassrummet såg vi att OH-apparaten stog framme och att det stog på tavlan:
"oförberett prov" Lägg ner böckerna på golvet, papper & penna + miniräknare på bänken.
Så gicka han runt och delade ut papper till de som inte hade. O jag va jätta nojjig för jag viste inte vad vi skulle ha prov på så sa han att det är på allt vi gjort under hela året.
Och jag blev lite irriterad. Men han höll masken helt och var jätte allvarlig.
Så satte han på OH och drog bort det översta pappret. så står det APRIL, APRIL.

Blev ganska sur, jag brukar aldrig gå på något :O
Och så tog det fan 100 år att åka hem igår. Det måste ha vart det tråkigaste aprilskämtet ever. Jag hoppade på 509 mot brommaplan och den SKA går förbi Sundbyberg. Men det gjorde den inte. Så jag fick åka enda till Bromma och ta t-banan till vällingby och sen ta bussen därifrån till Jakobsberg i 40 minuter. Sen buss hem från jakan, sen tillbaka till jakan. Åkte från skolan 14.15 var hemma vid halv 6. O det va ju ganska roligt på Draman förrästen, fan vad vi skrattade åt Oscar. Vi lekte Psycologen. Så skulle vi gestalta varandera. (vi gjorde identitetsbyte) Så Oscar var mig. Och han fick mig att framstå som största rökaren och ghettobarnet. Så alla dog. Och efter det fick jag ett nytt smeknamn... Jakan.
hahaha men men han kallas ju själv Orre.

Och idag e allt bara skit igen... Om inte Soc hjälper mig snart så orkar jag inte leva. Då har jag inget att se fram emot längre. Nu räcker det. Jag är trött på att ha en morsa som dricker och spelar bort alla pengar. Jag är trött på att ha en syster som alltid får pengar. Jag är trött på att ha en farsa som försvarar dem. Jag är så jävla trött på att bli särbehandlad. Och att du, mamma säger att mina kompisar är för gamla och har något fel i huvudet, är oacceptabelt. Jag har i alla fall kompisar, till skillnad från dig. Och det är jag oerhört glad för att jag har.

Jag sitter inte och ljuger som du. Jag lever inte i en värld av lögner och alkohol. Jag gömmer mig för att inte vara ivägen, men endå får jag alltid skit för vad jag än gör och inte gör. Så jävla sjukt. Jag orkar inte med livet snart.

Peac out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback