Natt-mat



Kom precis hem från ett nattligt besök på Donken i stäket. Efter att ha tvingat morsan att inse att Sibylla i jakan var stängt och likaså Winners grill, Donken och Max i barkarby, så hamnade vi i stäket. Åt helvette med henne.

När vi kom in så såg vi några killar vid kassan som va heeeeelt borta. Tyckte först att det var lite pinsamt, men sen började jag bara garva när jag såg att en av dem var Alex. Hahaha stackars han som inte ens vågade erkänna för min morsa att han var full när hon frågade vf han hade solglajjor på sig mitt i natten.
Ska nog retas lite med han i morgon.

Annars har jag bara vart i skolan och gjort nationella provet idag. Sen träffade jag Carro och var med henne i stort sätt hela dagen. Kuligt värre till en början. Slutade med lite blodspott på tåget hem från sumpan, så jag höll på att svimma.

Hittills den bästa dagen det här veckan :D Även fast jag fortfarande har omt i foten så har jag haft roligt idag. Anna bröt näsan igår, bajs på det. Och min kille är upptagen.

Men nu är jag trött så ska gå o lägga mig i sängen och somna till Alis röst.
Gonatt <3

Peace out
..v, 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag va på fest med alex och dom innan, han var bara liiiiite packad :D

2009-04-26 @ 00:09:04
Postat av: Mathilda

Hahahhah jooo jag märkte vist det ;P

2009-04-27 @ 22:23:45
Postat av: Mathilda

Hahahhah jooo jag märkte vist det ;P

2009-04-27 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback