PMS




Det är så enormt jävla härligt att ha PMS. Så sjukt skönt med mens. Jag hoppas ni förstår min sarkasm.
Jag har skrikigt och tjatat halva dagen på att mamma ska åka o köpa choklad. Och hon e den trögaste jävla människan jag känner. Klockan 4 åkte hon äntligen iväg och handlade, med pappa o syrran. O så kommer pappa och syster hem utan mamma. För hon köpte öl så han ville inte köra henn hem. Nu är klockan ca kvart i 7 och hon har inte kommit m min choklad än. Jag är så förbannad o när man ringer så vägrar hon att svara o lägger bara på luren som en jävla barnunge.

Jag sitter typ med värsta magvärken, och på pissed off humör. Skriker och gråter för jag vill ha mina endorfiner nu. Men nej nje.. mamma har satt sig på nått jävla ställe o dricker så jag lär ju inte få min choklad idag :(
Blir så jävla förbannad. och inte ens soc tror ju att hon dricker, vart fan sitter problemet i samhället?
Varför finns det inte tvångsvård mot alkoholism? Ska alla behöva ta sitt solidariska ansvar även om de inte klarar av det? vart har allt gått snett?

Ge mig min choklad nu så jag slipper tänka på Jakans alkisar.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback