teaparty



Idag blev det en hyper-flummig dag för mig . Sov jättedåligt inatt. Blundade från klockan kvart i 1 till någonstans runt 3- halvfyra sen lyckades jag somna.. Iaf till halv 6 för då ringde väckarklockan o så va det dags för snooze.. Men så blev det inte. Låg bara o blundade och ville somna om. Gav upp vid kvart i 6 och gick upp för att sminka mig i stället. :P

Sen blev det en riktigt rolig mattelektion och räkna funktioner och grejer. Men för mig blev det mest en "cyklande" Oscar. Bara några få som förstår detta dock.

Sen hade vi drama och det gick alldeles utmärkt. Man kommer på jättebra idéer när man är flummig. Så det var positivt.

Så skolans äckliga fiskgratäng till lunch jummie or not.

Skulle ha håltimme från 11.20 till 14.14 men det orkade inte jag så jag gick på teaparty med halva klassen till engelskaläraren. Då slipper jag skolan på fredag... lite smart måste man ju vara.
Sket i tyskan o åkte hem i stället.
Nu sitter jag här med mättad mage. Måste säga att Eva-Karins scones knäcker. Och hennes Clotty cream med :D.
Och Oscar är rolig :)
Men jag var mer fyndig än rolig... "Is that a picture of Eva-Karin? It looks like that, otherwise it's a look a like"

Snart ska jag ringa Zaid och fråga när han är i stan så ska jag åka dit och göra han sällskap. Sen vet jag inte om jag ska sola med en kompis.
Men först ska jag på toa, och det bör alla anteckna.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback