Update

Nu är "åäö" tillbaka. Jippiiiie

Blev någon timme inne i Gävle. Kollade igenom hela Gina tricot för att hitta det hemliga plagget som jag sökte efter. Men när jag äntligen hittade det så kom jag på att det var fult. Fast det hade jag inte tyckt tidigare. Så gick igång på en ny stil i stället. Och den kommer vara NICE!

Köpte först hårfärg. (måste bättra på den). Så blev det ett par skinn-aktiga leggings (syntet ofc). Och en ny vit kajalpenna. Kom på att det kommer passa mycket bättre till stilen som jag försöker att skapa mig.

Även om jag använder mig utav vit kajal annars så har jag ju aldrig gjort det i samband med de nya leggingsen. Kommer att se lite smått rockigt ut. Not my type of style men riktigt hett.
Försök att visualisera svarta glansiga leggings med svarta klackskor, svart kort jacka och en vit t-shirt/linne med något tryck på. Jag tycker i alla fall att det låter glassigt. Hittade inga bilder på internet, så får väll fixa upp när jag kommer hem på måndag.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback