Dåligt uppdaterat.



Då var det 1:a December idag då, bara 24 dagar kvar till julafton. *JIPPIIIIEEEE*
Började dagen med ett matteprov kl 08.00 kändes som att det gick soperbra.

Igår efter skolan handlade jag en julklapp till mamma, hon ska ju få armbandet som jag vann tidigare också. Men min syster ville vara med på en julklapp till mamma så vi köpte en liten presentask med halsband och tillhörande örhängen. Så stämplades min sista stämpel på Glitter och jag fick ta varor för 100:- Kommer in bilder på de senare. Det fick bli en ny hårborste (min gick sönder pga löshåret), 2 gigantiska hårspännen och en hårklämma.

Köpte en födelsedagspresent till Tindra också, hon fyller 4 år nu i veckan. Måste säga att det är riktigt svårt att köpa leksaker till barn, man vet aldrig exakt vad dem vill ha. Hon önskade sig en bil, men hon visste inte vad för bil... Då står man där på BR och glor på en miljon olika bilar och modeller. Det fick bli en silver-cab tillslut.

Gick in på H&M för att köpa nya strumpbyxor och kom ut därifrån med strumpor (som var en storlek försmå) med snobben, underkläder och strumbyxorna.

Sen åkte jag och syrran till mamma och gick därifrån till en kiosk för att syrran skulle hämta ut min julklapp på posten. Där köpte jag "nya" Marabou med youghurt och hallon, 2 kinderägg med Super Mario bros (till Atle och Jens) och en ny stift penna.

Sen gled vi hemmåt men innan hann jag köpa ännu en marabou hallon-youghurt eftersom Felicia rånade mig på halva innan. Gott värre.

hemma blev det att plugga matte till idag, bråka med Emilia om en kille och sedan in i duschen för att rensa tankarna och fokusera på idiotgrejer - som jag brukar.


Efter skolan idag ska jag till Väsby centrum för att möta upp syrran som ska köpa nya jeans. Sen hem och ta ett bad och troligen komma på ännufler sjuka saker. Sen plugga Civilrätt.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: N I L M A

håller tummarna för att provet gick bra då :D

2009-12-01 @ 17:13:11
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback