Öppna dörrar till tomhet

Känner mig så tom. Så oerhört oändligt tom. Som att alla mina tankar och alla mina känslor bara försvann ut i tomma intet i en tornado. Känner ingenting för någon, inte ens för mig själv. Vet inte vad jag vill längre, precis allt försvann. Allt jag känner är ett tryck i min bröstkorg och sveda i halsen. Det sticker i näsan och mina ögon håller på att tåras. Mår illa men kan inte spy, hjärtat slår hårt och jag vill springa ut ur min egna kropp. Springa ett riktigt marathon för att komma så långt bort ifrån mig själv som det bara går. Vill inte ha ont och vill inte må dåligt. Vill inte kvävas och vill inte dö. Vill inte, vill inte, vill inte.



Tankarna är tomma och min blick likaså. Tänk att ordet svek ska vara svårt att förstå.
Kan någon förklara vad som står på, kan någon säga hur länge min ångest kommer kvarstå?

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback