God morgon god morgon :D

Jag har en del att berätta men vi kan börja med idag.

Vaknade vid halv 12 och kollade igenom nattens skickade sms. Har skrivit till Fadi att jag tycker om honom, yee det var ju smart gjort, fan ska jag göra nu när jag blottat mig totalt? Antar att det var bra gjort.

Fadi frågade då hur mycket och det låg jag och tänkte på när jag vaknade... Hur mycket tycket jag om honom och så vände jag mig om och fick syn på min nalle som försvann i somras. :D Fatta att jag som sov med den varje natt i ca 7 månader har klarat mig utan den i ett halvår. Nu är min tacco återfunnen.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med Fadi. Men jag tycker ju om honom, saknar honom, tänker på honom. Blev arg och förkrossad när han blev tillsammans med en annan. Jag är inte besatt, men jag vet inte om jag är kär :(

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback