Skol-info



Sitter i datasalen på Engelskan och skall skriva om en uppsats. Med skriva om menar jag inte att jag gjort den fel utan att våran lärare har rättat den handskrivna och nu ska vi skriva om den rättstavad på dator.

Till er information fick jag precis veta att jag inte behöver göra något omrov i Psykologi då jag klarade provet på VG. Jag var borta under hela "Freuds teori" och tänkte inte göra provet förrän på omprovet, min lärare fick mig att gå dit och skriva och "se det som ett övningstillfälle". Jag hittade på precis allting själv och skulle bara göra allt humoristiskt som ett skämt. Ett sjukt bra skämt måste jag då säga eftersom jag fick VG. Då är det bara att satsa på Naturen och Svenskan över lovet (jippie) 3 naturprov och 3 svenska uppgifter.
Snacka om att jag inte kmr att ha något lov.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: louize

I'm back on track!

Börja kommentera igen så kommenterar jag din söt :>

2009-12-17 @ 16:35:09
URL: http://lulluh.blogg.se/
Postat av: Pinkey

Hej läget?

2009-12-18 @ 02:03:47
URL: http://bstrom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback