Tjolahopp



Tjolahopp tjolahej...

Igår var det mycket. Civilrättsprov, fixa gymkort och sedan till Barkarby för att hämta lite material och sen in till stan efter det för att ta en fika som ej blev av.

Men idag är jag tillbaka. Kom hem för en liten stund sen. Blev till att träna idag på håltimmen, nice var det. Då fick jag och Jennie det bekräftat att mina magmuskler är av spagetti. De finns, men kan inte arbeta. Så nu fåre bli en massa magträning. Idag körde vi ben, mage och rygg ca 45 minuters pass.

Efter det fick vi se en teaterföreställning om hulliganer, skönt att det tog upp ca halva dagen då slapp man 2 lektioner ungefär.

Nu skulle jag egentligen vart på jobbet, tyvärr måste jag plugga så blev inget. Har No-prov på måndag, språk tisdag och onsdag och efter det psykologi på torsdag.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: louize

fin blogg

2009-12-03 @ 21:35:46
URL: http://lulluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback