Uppdatering

Anledningen till den kassa uppdateringen är gårdagens influensaspruta. Var helt slut när jag kom hem från McDonald's, var där på introduktion och blev då också anställd.
Somnade till och med på min Civilrättslektion, satt och sov gapandes medans drägglet nästan rann, vaknade med ett ryck när min lärare sa Gävle. 

Angående middagen i tisdags så åt jag någon otroligt god Kyckling och Scampiblandning med grönsaker och ris till varmrätt. Till förrätt var det vårrullar och till efterrätt En
hel urkarvad ananas fylld med glass och ananasbitar.  Det var så otroligt gott att det blev en smakexplosion för smaklökarna.

Efter restaurangen hyrde vi film som vi kollade på, hela familjen tillsammans. Det fick bli "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen".

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback