Veckans DISS

Vill dela ut veckans DISS till Fadi. Han smsade mig i tisdags och var näst intill störtkär i mig, sen fick man inga fler sms efter den kvällen. Så skickade han sms igår kl 19.14 där han skrev att han snart skulle ringa mig. Vid 23-tiden skrev jag tillbaka att han fortfarande inte ringt. Han hade sagt att vi skulle ta in på hotell inatt, men endå sitter man här hemma.

Egentligen bryr jag mig inte om att det inte blev av, det är bara jobbigt att det han säger aldrig blir av. Jag har ju lärt mig att det är så. Man blir alltid en smula besviken på folk som inte håller vad de lovar. Tror att jag tar åt mig av folks lögner just bara för att jag själv ljög som en blådåre när jag var liten, sedan 3 år tillbaka är jag fri ifrån alla lögner bortsett ifrån de vita.

Jag menar mår han inte dåligt själv av att aldrig kunna hålla vad han lovar??? Det var anledningen till att jag slutade, just för att jag inte mådde bra av att ljuga för andra.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback