Court



Hade en lektion i skolan idag, va ganska soft. Satt kvar med Oscar och pluggade tills han stack. Då fick jag sitta själv i över en timme. Fick i alla fall en hel del gjort. Sen stack jag till jobbet  för att tjäna lite cash då - gick väll sådär.
Pappa kom och hämtade mig vid 9-tiden. Hans första fråga var vad jag skulle göra torsdag förmiddag. Öööh ja.. vad brukar man göra på torsdagar? Jo exakt, vara i skolan. Så det sa jag till honom. Då sa han att det va ändrade planer o att han inte skulle till jobbet o grejer.  Jag började ju fundera på om det va någon ledig dag eller nått då han avbröt mitt tänkande med: Du ska på rättegång kl 9 på torsdag förmiddag.

Blev så känslomässigt rubbad så jag visste inte om jag ville skratta eller gråta. När jag kom hem läste jag igenom alla papper där det då står att JAG har dragit en tjej i håret. Hahaha jo okej jag kommer ihåg allt som har hänt. Men I'm sorry girl, jag drog inte dig i håret. Jag rörde aldrig den där bruden. Så någon lögn i hennes anmälan då. Skit fint.
I morgon ska jag då gå till skolan med alla pappaer, sedan ringa en advokat på lunchen, se till att få ett möte med honom och sen eventuellt jobba.

Rättegång på Torsdag - GREEEEEATE -.-

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback