Fuck alla hjärtans dag



Är trött på allt jävla snack om helgens alla hjärtans dag. Den dagen är förhäxad sedan förra året. I've got no one to love. Så i stället för att gå med på att träffa någon över huvud taget så tänkte jag åka iväg helt ensam till en plats som ingen hittar mig på. Tänker stänga av mobilen för att koppla bort alla sms och kedjebrev som man får samt tråka mig med att bara sitta och glo i taket. There you go.

När ni fuckar upp min kärlek och vänskap så fuckar ni det totalt. Tack så mycket för den falskhet ni sände ut till mig och tack för att jag får veta vilka fittor ni är i slutänden. Nu när ni har vart så duktiga kan ni väll försöka reparera mitt hjärta med era idiotiska bortförklaringar och era svarta lögner.

Don't forget: Ni kommer inte att kunna nå mig med eran falskhet igen. Och ni kommer inte att få tag i mig på alla hjärtans dag.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback