Pissed off

Åååh vilken trög tid man vandrar igenom. Finns aldrig tid för någonting. Skola, jobb, plugg och dittan & dattan, skönt att det är lov nu så man kanske hinner träffa sina kompisar igen. Och alla killar som tjatar om att träffas: Du är en av ca 18, jag har inte tid för alla, så vad ska jag göra?
Jobbet går okej, har tjänat 500 på 3 veckor - suger ju. Men har i alla fall ett jobb. Med stark vilja så kan jag tjäna vilka pengar jag vill. Måate bara anstränga mig lite mer

familjen bråkar och har sig. De sitter och kollar på melodifestivalen just nu. Jag skiter i vem som vinner, de e ju samma artister varje år. Suger fett mycket. Ska bara kolla på stora finalen och hoppas på att en unknown vinner.

Som ni ser låter jag väll inte som om jag är på världens bästa humör idag. Ta inte åt er. Everybody got those days.

Peac out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback