Förlåt



Det finns alltid något intressant i varje ny dag som gryr.
Somnade runt 05.50 i morse och blev väckt omkring 10 - 11 av att mamma och syster sprang ut och in ur mitt rum, som galningar. Och FUCK vad jag hatar att inte få sova ut en enda gång. Min sömn är dömd till helvetet.

Satt ock pluggade en heeeel del innan jag träffade min efterlängtade bästa kompis, Erica. Först spenderade vi ca 20 minuter på att vänta på Kallhälls-bussen som aldrig vill vara i tid sedan åkte vi hem till hennes pappa och så fick jag träffa några av hennes släktingar. Jag hade det riktigt trevligt. Eftersom att jag har sagt till alla kompisar att ajg har pluggat idag så känner jag mig riktigt dum. Jag har pluggat mycket och vart på ytterst sämsta möjliga humör, på grund av allt och ingenting. Efter allt plugg träffade jag vänner - efterlängtat.

Hann med en liten sväng till stan på kvällen och fick skjuts hem efteråt . Tack för det. Har precis avslutat ett spel med kompisar och familj så nu sitter jag här och skriver av mig lite.
FÖRLÅT till er alla som blev utsatta för mitt dåliga betéende idag. 

Ytterligare så vill jag bara skänka en tanke till farfar som lämnade mig för 3 månader sedan idag, har mått dåligt över det. Visst har jag vart glad och skrattat även idag, hur tungt det än har känts, fast innerst inne vet jag att jag lidit enormt över det just för att jag har gjort folk ledsna idag. Jag har inte vart lika social och har absolut inte mått bra. Som jag tidigare har sagt - Jag kommer tillbaka en dag men inte idag.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback