R.I.P

Jag saknar dig farfar, mer än ord kan beskriva. Hur dålig kontakt vi hade - skäms jag faktiskt för. Jag har minnen av dig fast jag önska att de vore många fler. Det är tungt att leva när jag vet att du inte finns. Å andra sidan va det tyngre när du var sjuk och vi viste att du kunde lämna oss vilken sekund som hellst. Du var stark enda in i ditt sista andetag, jag anklagar inte dig för att du dog. :(

Förlåt för att jag inte hade kraften att hälsa på dig på sjukhuset i dina sista dagar, du måste förstå att jag ville men jag vill inte minnas dig så som pappa beskrev dig. För mig kommer du alltid att vara den där lagom tjocka, bredaxlade mannen med lätt dubbelhaka. Förlåt farfar för att jag inte kunde klappa på din kista - Alla blommor låg i vägen jag ville inte ta ner dem. Förlåt för att jag grät som en fontän. Jag vet att jag hade lovat dig att inte fälla några tårar.
Förlåt Farfar för att du aldrig fick höra mig säga: Jag älskar dig.

R.I.P Farfar 30/10 - 08

Peac out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback