Sjuk :(

Jaha då har man legat här i en vecka med bihålsinflammation och hosta. Illa värre, men vad kan man göra?
Något positivt är ju att man iallafall har haft tid att lära känna en otroligt gullig kille. Pretty niceee.
Jag vet, jag vet... Jag som inte skulle ha några fler killar men nu e vi faktiskt bara på G ;)

Träffade han igår med 2 av hans kompisar. Blev lite pinsamt eftersom att han bara satt helt tyst med en påse bilar i handen och såg högst koncentrerad ut på de där extrasockrade bilarna. Fick lust att hälla hela påsen över honom men det får jag ta en annan gång. Blev att snacka med hans kompisar en hel del i stället eftersom jag själv inte trodde att han va intresserad längre. But how wrong could I be? Han ångrade sig efteråt. 

Skulle träffa han idag igen men är fortfarande sjuk så måste ligga hemma :( Bjöd hit honom fast han har inte svarat på om han tänker komma. Egentligen hoppas jag att han inte kommer. Skulle bli ett jävla liv på päronen isåfall.   Men sammtidigt så vill jag mest av allt att han kommer. Bara för att ha nått annat sällskap än våran knäppa katt Yoyo.

Yoyo är en bengal och älskar att sova i handfaten. Han är inte rädd för vatten och han bryr sig inte om man kliver han på tassarna

I alla fall vill jag inte ligga ensam hemma hela kvällen så antar att Yoyo är bättre än ingenting. Så får väll han och jag ligga o sängen och lyssna på musik o chatta vidare på msn.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback