Ta mig härifrån



It must have been love... but it's over now.
För mig blev första kärleken hemsk. Killar är tyvärr skiit.. Nu vet jag det säkert.

Att du i första sekunden ger mig all lycka i världen bara för att låta det gå så långt att jag inte visste vad jag skulle göra av alla känslor. I natt tog lyckan slut. När du ännu en gång sa att du vill ha ett av dina ex tillbaka. Vad hände med att se frammåt? Vad hände med att du skulle satsa på mig? Vad hände med dig?

Tårarna rinner och jag vill inte släppa taget. Mina nätter är sedan en vecka tillbaka, nästan helt sömnlösa. Drömmer om dig, tänker på dig. Gråter för dig. Jag har förstått att vi inte har något tillsammans ens i framtiden. Men att du säger att allt du sagt är sant, gör mig mer förvirrad :( Att jag har ett hjärta av guld - men varför vill du inte ha mig? Det kan jag inte förstå alls. Jag kna inte sova, jag kan inte äta. Kan bara tänka på dig. Utan dig är nu allt ångest. Vill inte leva - vill inte dö. Put my life on hold... and let me be in your mind.

Peac out ..v,


Kommentarer
Postat av: Mizz-Libanon

Gumman, skit i honom! Han vet nte själv vad han håller på med elr hur han själv tänker.

Du är värd mkt mer än så.

Skit i honom! Fortsätt! Gå vidare!

Du kmr hitta ngn som är värd dig, som är värd att få din kärlek, & ngn som ger kärlek tillbaka.

Deppa inte, ha nte ångest. Lev livet.

Dt kommer fler tillfällen. Han är inte enda killen i ditt liv, gumman.

<3

2009-01-25 @ 18:02:08
URL: http://lebanesze.blogg.se/
Postat av: matilda

naaw tack gumman för att du bryr dig <3

Jag vet att han inte är värd mig och jag har pratat med så många nu som har sagt det. Har pratat igenom lite saker med mitt ex och vi kanske ska försöka igen. Jag älskar han.. och det är starkare än kärlek <33 fast jag vill vänta och vara singel ett tag :)

2009-01-25 @ 18:09:24
Postat av: nadine

okej gumman! hoppas du gör dt rätta.

men se till att han inte krossar ditt hjärta igen, & håll dig lite på avstånd. ta dt lugnt.

gå nte framåt för snabbt, då kanske allt skiter sig igen.

men om du knner att dt verkligen är äkta kärlek, så gör som du vill. hoppas du gör rätt.

<3

2009-01-25 @ 18:26:31
URL: http://lebanesze.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN NAPP GUMMAN !

2009-02-02 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback