Pain



Börjar bli galen.

There are NO painkillers for my broken Heart, but at least a cigarette would take away the pain for about 3 minutes.

Har inte rökt sen i tisdags och det är lite jobbigt. Ni får inte tro att jag försöker sluta eller så, bara det att min mormor inte vet att jag röker.

Igår var det Harry Potter och halvblodsprinsen, riktigt bra - enligt mig. Men folk får tycka som de vill. Förstår er som inte gillar den.

Idag åker jag hem ifrån mormor så det kan ta några dagar innan jag hör av mig igen.
Åker tillbaka hit någon gång nästa vecka. Blir ju Norrköping på måndag tror jag, sen får vi se om Wim och Nettan har några andra planer inför nästa vecka.
Blir i alla fall tillbaka hit för att sedan resa vidare till Göteborg :D:D:D:D:D

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback