Tillbaka

Vet att jag inte har skrivit på ett bra tag. Sitter fortfarande fast i Knivsta/uppsala. Har ju ingen tillgång till dator där. Men idag är jag hos Anna så passar på att skriva lite i alla fall.

Det tog slut mellan mg och nasho 5 dagar innan 8 månadersdagen (midsommar) och vi lyckades ordna ihop det igen så nu äre bara att vänta in 9-månader i stället. 

Var i Highchaparall över en helg riktigt roligt. Vi kollade hästtävlingar o shoppade lite cowbyhattar som är the new it- thing ute på landet. 

Blev slagen på stan förra fredagen så den senaste veckan har för det mästa innehållt läkarbesök och massor med alvedon. 

Idag bestämde jag mig för att ta hål i vänsterörat och det gör ju inget eftersom jag endå inte kan sova på den sidan. Har fått en muskelinflamation över örat och käken efter ett utav slagen. Så ajjabajja.

I morgon är det Rättegång för mitt LVU ute på gärdet så jag hoppas att folk kan hålla tummarna för mig då.

 Nu ska jag kila iväg o ta en cigg.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback