I need a hero



I need a hero
I’m holding out for a hero ‘til the end of the night
He’s gotta be strong
And he’s gotta be fast
And he’s gotta be fresh from the fight
I need a hero
I’m holding out for a hero ‘til the morning light
He’s gotta be sure
And it’s gotta be soon
And he’s gotta be larger than life


Säger bara att Blackhead Eliminating Scrub Är min nya hjälte.
Köpte den igår och har använt den en gång. Mina pormaskar försvann med 50%
Så äntligen har jag hittat en scrub som endast tar bort de döda hudcellerna och fett i huden utan att torka ut den.

Man känner sig mycket fräschare efter användningen och huden känns mjukare.

Blackhead Eleminating Scrub kostar 65:- på Apoteket  och den kan jag verkligen rekomendera.

Peade out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback