Resume



I helgen var vi på en Medeltidsmarknad och såg ett tornerspel. På kvällen blev det Dolly Saloon på götgatan. Det var underbart. Äckligt god mat och en massa bus. Sen film och godis på kvällen, fast det orkade man knappt. Man var ju helt slut.

Igår blev det ridning på Apache och en ca 4 km promenad till familjens vänner. Så fick Hulla och Ludde stå på bete på deras gård.
Efter det var det hem o grilla o käka mat.

För övrigt så sover man riktigt gott där borta och slipper all stress. Men minus på att min kille inte har skickat sms sen i fredags och att han trycker upptaget när jag ringer. Jag dör efter saknaden av honom. :(

Har en matte lektion kvar sen ska jag dra mig till Jakobsberg och hämta väska med en massa kläder (eftersom min syster trodde att jag klarade mig på 4 tröjor, en t-shirt, 2 thights och ett par mjukisar) och så ska jag träffa carro o köpa cigg. That's today. Sen blir det en jävla jobbig resa hem. Först åka pendel till karlberg sen byta till Märsta sen antingen 2 bussar eller om någon kommer o hämtar mig. 

Det blir i alla fall ommöblering av mitt rum. Sen ska Nettan iväg i veckan och köpa speglar. Ska be om en soptunna då med, behövs.
Dagens i morse också vid frukostbordet. Jag var nog ganska trött. Så satt jag i Nettan o pratade om hur jag skulle ställa sängen så gav hon en hel del olika alternativ så tappade jag bort mig mitt i allt och svarade taklampa. Ingen fattade någonting, så försökte vi reda ut det. Det slutade inte i något riktigt resultat. Så jag får väll se om jag får en taklampa också

Peace out
..v, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback