Whoopsie Daisy



Idag va det ganska najs i skolan.

Började dagen med att hoppa över matten för att plugga till samen.
Drog till skolan och satte mig på ett prov (som skulle ta 20 min) med Vladimira och jag kom ut därifrån efter 2 timmar med ett Godkännt i Samhälle A.

Direkt efter det fick jag veta att Nationella i matte hade svikit mig totalt. Så det blev ett Godkännt i Matematik A det här året. Känns väldigt pissigt eftersom jag aldrig har fått lägre än VG i matte.

Sen var det Engelskans tur att börja :D
Och eftersom jag har huvudet på skaft så började det ganska roligt.

Dagens på engelskan. Eva-Karin tappade en bok i golvet varpå hon sa
"Hoppsan"
jag: "In english that's called Whoopsie daisy".

Jag tänkte ju bara att eftersom hon tjatar på oss att alltid prata engelska på lektionerna så kan väll hon också hålla sina regler.

Sen var det betygssamtal med henne och jag hade tydligen legat på ett stadigt VG hela året.
Så Engelska A blev ett Väl Godkännt.

Sen har vi Historia där Dario ger mig Väl Godkännt
Företagsekonomin Blev Godkännd
Tyskan tar jag igen nästa år
Idrott har jag ett år kvar på mig
Svenskan minst Väl Godkännd
Draman Väl Godkännd
Mediekunskapen blev Godkännd tror jag nu efter gårdagens omprov

Och det var väll typ allt. Blir ungefär 50/50 mellan Godkännt och Väl godkännt.
Så I am, I am happy
jag lyckades fixa allt till sommarlovet.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback