17:e Mars


                                                                                      Nashwan Ali Min älskling


17:e Mars =
* Grattis till jennie och Alex på 6 månaders dagen
* 2 dagar kvar till min och älsklings 5- månaders dag
* Information om Universitet/högskola (funderar på uppsala så man kan pendla)
* Chokladbollar
* Pata med älsklingen en stund

Så Ja, Grattis Jennie till erat halvår :D, hoppas ni får fler lyckliga månader. Ni är jättesöta tillsammans.

Pratade med min sötnos idag. Det blev nog ap-dyrt, men I don't giva e Damn. Han hade visat bilder på mig för sin mamma som hade blivit jätteglad. Positivt. Hon visste ju om att jag av hans tjej, men nu va det första gången hon fick se hur jag ser ut. Han hade sagt att han älskade mig och aldrig ville förlora mig.
Hans mamma svarade (ungefär): Du har en jätte vacker o söt tjej, och om du säger att du älskar henne fortfarande efter 5 månader så vet jag, min son, att du inte kommer att göra henne ledsen. Och om du gör det så kommer jag att jaga dig runt den där fotbollsplanen med en toffla. (Jag tyckte att det va ganska ironiskt eftersom han dör för fotboll). Så min son, välkomna henne in i familjen från oss alla.

Jag blev rörd och skämdes. Men det som är bra är ju att hans familj har lyckats få han att förstå på vilket sätt han tycker om mig. Så han har verkligen tänkt om. Det är ganska jobbigt med tanke på att han nu blir borta till i slutet av april/ början av maj och att han hela tiden säger att han saknar mig och att han inte vet vad han ska köpa för presenter. Han berättar saker som gör mig glad och får tårfyllda ögon utav. Önskar bara att han var här. Han pratar ju redan nu om att jag ska sova hos han när han kommer tillbaka... Ofta. 
Funderar lite på hur det kommer att gå ihop. Hans syster låter ju inte honom sova i sin egen lägenhet. Men jag konstaterade samtidigt att om hans mamma tycker bra om mig så spelar det ingen roll vad systern säger. Så det blir fler nätter med min prins. 5 månader och jag har sovit en natt med han.

Chokladbollarna var mums. Jag har vart sugen på choklad så pass länge så jag kunde inte låta bli. Och kakao mättar mer än vanlig mjölkchoklad.

Sitter och bläddrar lite i några kataloger från olika högskolor- sådär lite på kul. Antingen satsar jag hårt på att bli domare eller så skiter jag totalt i juridiken och blir något annat. Måste fundera vidare och kolla upp lite mer saker.
Men det ska nog lösa sig, har ju något år på mig.

Peac out
..v,

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft sex med din kille

2009-03-21 @ 14:41:16
Postat av: Anonym

svara!

2009-03-22 @ 11:22:15
Postat av: Matilda

Vadådå?

2009-03-22 @ 19:31:15
Postat av: Anonym

intressant, men har du

2009-03-25 @ 21:47:11
Postat av: Anonym

intressant, svara:D

2009-03-25 @ 21:49:33
Postat av: Mathilda

Det är inte intressant någon stans för dig. Säg vem du är

2009-03-28 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback