Ångestfylld

Jahaja då va de lite party igår då. Jag som i normala fall brukar kunna sluta dricka innan jag blir full, för att hålla kontrollen, söp ju ner mig totalt. Hel-galet. Rökte min sista cigg i mitt liv igår. Satte röken i fel strupe och började spy som en galning. Rakt på mina kläder och Annas matta. Jag började skämmas som satan. Och kändes som om jag förstörde allas helg helt. Men någon gång ska ju vara den första att spy av alkohol. INte det mysigaste. Men nu blir det JÄVLIGT lugnt med alkoholen ett bra tag.
Jag skulle ju egentilgen till mormor idag så jag och Helena tog sällskap hem vid 7 i morse. Va hemma vid 8-tiden och deckade direkt i sängen. Hade ju vart vaken över ett dygn så de va ju inte allt för konstigt.

Halv 10 kom pappa in i rummet och skrek att jag skulle vakna och att vi skulle åka om en kvart. Whatever liksom, jag orkade inte gå upp så började blunda igen. Så kommer mamma in: gå upp nu, vi åker om 5 minuter. 5 minuter växte till 25 min xD. Lite typiskt min familj. Jag satte mig nere vid köksbordet och beklagade mig. Och sa att jag hade spytt hela natten o det va därför jag kom hem tidigt. Jag skulle ju egentligen ha kollat på Sagan om ringen hela natten. Men jag körde stenhårt på min magsjuka och ja, hade ju endå haft magproblem sen någon dag innan så jag slapp åka till mormor.

Kl kvart över 3 ringde Anna och väckte mig. Va heeeeeelt död. Men jag tog mig dit i alla fall och joinade henne i hennes säng, där vi låg och hade ångest i kapp. Sen va det typ att städa undan alla flaskor o grejer, rulla ihop mattan, o gå o handla käk med Mari. Kändes ju jävligt osäkert att käka, mår fortfarande dåligt. Sen gick Jag och Mari o solade vid halv 10. Jag fick fräknar i hela ansiktet. Inkl läpparna och ögonlocken. CP, CP, CP. Sen åkte jag hem o kollade på slutet av " Jag vet vad du gjorde förra lördagen". ganska roligt :)

Nu ska jag skicka ut min pappa från mitt rum, där han kollar på fotboll, och gå till sängs. Är bakis och illamående.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback