Livet leker


                                                                          

Idag började jag skolan 12.40, så kunde sova till 11. (riiiiiktigt skönt).
Sen hade jag en lektion i skolan och sen fick jag knalla hem.
Så har käkat lite och planterat mig framför datan.  Så nu sitter jag här o snackar m Anna på msn, lite småkul sådär. Och idag konstaterade jag att jag ÄNTLIGEN har råd med hårförlängningen :D (YES) Så ska förmodligen ivög och köpa den i morgon  direkt när lönen rullar in. Så hoppas jag på att någon kan hjälpa mig att fixa den innan fredag. Eller alternativt nästa vecka innan helgen.

Lite plugg att göra till i morgon, ska kunna hela Nanne Grönvalls Avundsjuk, till på torsdag ska jag vara klar med examinationen i mediekunskap.. Planerar ett Tv- program. Och nu tänkte jag slå en signal till min älskling. Kanske kommer en rad lite senare.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback