Sjuker



Ligger hemma sjuk idag också men är tillbaka i skolan i morgon.
Mamma har precis vart iväg och köpt en liten påse godis till mig. Men jag är illamående så blir inte till att äta för många. Huvudvärk har jag också, den trycker permanent så det känns som om det ska sprängas. Det spelar ingen roll hur mycket jag knarkar Ipren så vill det inte gå över.

Förutom att jag är sjuk tycks allt annat gå bra. Nasho skickade sitt nya nummer från Irak igår kväll så jag ringde dit i 2 minuter sen bröts det. Blev lite förvånad så jag ringde upp igen och då sa comviq-tanten att jag hade för lite pengar på mitt kontantkort för att ringa "Du har 17 kr". ööööhh.. Okej att jag ringde utomlands men att ta 20 kr i minuten för att ringa är väll agnska orimligt? Hädanefter tror jag att jag ringer från hemtelefonen, om jag bara kan lista ut hur man får 0 att bli +.
Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på dåliga program på tv.

Peac out
..v,

Kommentarer
Postat av: liisa

du kan trycka 00 istället för + också

2009-03-06 @ 18:29:06
URL: http://widstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det funkade inte :'(

2009-03-08 @ 21:50:07
Postat av: Simon Berg

fin bild ! :D

2009-03-13 @ 11:53:43
URL: http://markets.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack så mkt

2009-03-15 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback