Älskar



Igår fick jag träffa min älskling igen (för första gången sen 24/2) och jag hade med mig Emilia och han hade med sin kusin.
Det var väll jävligt romantiskt?

Vi åkte till Flemmingsberg , jag och Emlis sen ringde jag min Nasho och frågade vart han var, då sa han att vi skulle gå upp för en backe, som visade sig vara en brant jävla jord/sand/grus-backe. Jag fick knappt nå grepp med mina högklackade skor o va skit rädd för att ramla.

Sen sa han att vi skulle gå till centrum o så blev det lite konstigheter för att Emilia inte hade en aning om att det fanns ett nytt centrum där.
Sen träffade vi min boy o hans kusin ett tag.

Emilia sa i stort sät inte ett ord och i kille ville att vi skulle lämna de två ensamma ett tag, vilket jag hade lovat Emlis att inte göra innan. Men det blev så i alla fall för min kille ville prata med mig ensam. 
Fast så mycket sa han inte. Vi hade lite pusskalas i stället.

Sen innan vi skulle åka hem så sa han att vi skulle träffas på söndag. Alltså i morgon.
Och idag sa han att vi inte kan trä'ffas i morgon för han har match o vi skulle kanske ses ikväll.

Resume:
Jag fick träffa min kille igen 
Fick en för kort kram
Inga kyssar
4 pussar (lr kanske 5)
han fick en present / 3 (2 kvar i min väska)
Jag fick ha sex för första gången på 3 månader. (lämnar inga detaljer)
Så blev jag kallad för tjockis.


Men träffa honom fick jag ju i alla fall göra. Saknaden var jävligt stor.

 och så var det fel på tågen och jag som skulle vara hemma kl halv 12 var hemma kvart över 12.
Pappa kom på mig med rökning på t-centralen. Jävligt pinsamt faktiskt.

Återkommer om mer

Peace out
..v,

 

Kommentarer
Postat av: Elinaw.

naw

2009-05-31 @ 02:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback