Bihåleinflammation



Nu ligger jag hemma och är sjuk igen :'( Har fått bihåleinflammation för 2:a gången det här året. Så jävla oskönt så det finns inte. Har bara lust att ta livet av mig, exakt så jobbigt är det. Bara ligger i sängen och känner sig orklös och dödssjuk.

Men igår hade jag i alla fall roligt. Jag och syster delade på en burk persikohalvor och vispade en massa grädde till. Sen satt vi ute på altanen i solen och åt. Så höll jag på och drygade mig mot min syster - för det är den humorn vi har. Jag tuggade med öppen mun och blundade mot solen varpå syster säger:
 " Ofta du blir brun av det där!"
jag:
" Men hallå, jag njuter ju bara av persikan i solen"
Syster:
"...Men persikan va ju i munnen"

Sen började båda hon och jag asgarva, för så kul var det faktiskt.

Sen drog jag ut och träffade några kompisar, vidare hem till Anna, väntade på Musse och några. Sen blev det Melodifestivalen. Fast vi kollade bara på bidragen sen sket vi resten. Det var ju smart. Aja Grattis till Norge som tog hem det hela och till på köper har de Nationaldag idag så kan det bli bättre för norge?

Ringde min kille när jag kom hem inatt. Sa att jag var dödssjuk. För säger man att man är förkyld så bryr han sig inte. Men om man säger att man tror att amn kmr dö, då blir det ett jävla liv på honom. Han förklarade också varför det är osäkert om han kommer hem nu i veckan. Och allt beror på att hans Pass har gått ut, så han håller på och fixar ett nytt. Men han vet inte om det hinner bli klart tills på onsdag. Om det blir det så kommer han hem. Annars blir han kvar bara en vecka till. det kan jag väll acceptera då.

Nu ska jag tvätta ansiktet o klä på mig lite. Ska möta Carro i centrum om ett tag.

Peace out
..v,

Kommentarer
Postat av: Nova

vad jobbigt med bihåleinflammation!!

hoppas du blir frisk snart

2009-05-22 @ 14:45:13
Postat av: Mathilda

det vainte bihålsinflammation, det kändes så men är frisk nu så :D

2009-05-22 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback