Good day



Startade dagen med att befinna mig i skolan 80 minuter för tidigt. Gick en promenad ute i solen i 37 minuter sen gick jag tillbaka och sov. Hade redovisning på historian och det var nog ganska ointressant faktiskt.

Sen drog jag och Oscar till Stadion för att kolla Skol sm final i fotboll.  Solna Gymnasiet vann med 4-2. Grattis till er.

Ocke och jag hade lite tråkigt och så var vi båda hyffsat trötta - vilket ledde oss till otroligt dålig humor. Som att namnge allt vi såg till något otroligt korkat.

Tillexempel:
Frogg-boy  - En bredbent fotbollsspelare som var otroligt ful och såg ut som en groda.
Christmaslegg  - Linjedomaren som var otroligt hjulbent
Journalisten  - Skolans fotograf

Sen dåliga skämt om motståndarlagets tröjor som var snor-gröna/gula. Matchade gräset mycket bra så då drog jag till med kamouflage och gräsfläckar.
HAHAHAHAHAHAH *asg* lr inte -.-

Så frågade jag Oscar om han hade många statyer... han sa nej. då sa jag snällt att jag skulle köpa honom en Oscar inne på buttriks. - den va väll kul?

En oscar till en Oscar.

nu ska jag ringa o skälla ut min boy snart, sen färga håret - om jag orkar.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Torkel

Lite roar småbarn ^^

2009-05-13 @ 15:29:44
URL: http://lillaegon.blogg.se/
Postat av: Mathilda

JO men det där va skitkul faktiskt. När man är trött iaf

2009-05-22 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback