Feber


                                                                                            Bild från förra fredagen

Dagen har spenderats i sängen. Vaknade med kroppsvärk, halsont och öroninflammation. Jippppiieee. Så det blev till att stanna hemma.
Har mestadels sovit och kollat på film/TV. Program som gillmore girls, Sthlm Arlanda, AFV, Friends, The Opera Winfrey show och Ellen Degree. Har också sätt Bend it like beckham och Pretty Woman.

Drömde en massa konstiga feberdrömmar också. Det var ganska jobbigt.
Den första var någonting om att det var två inbrottstjuvar hemma hos oss, fast alla var hemma men ingen gjorde något. Så gick jag och frågade mamma och pappa om dem visste att det var inbrott. och det visste dem. Så smög jag ner för trappan i mörkret och satte mig ner framför ytterdörren och låste försiktigt, så de inte skulle höra.

-Men precis när jag skulle få se tjuvarnas ansikten så vaknade jag av att mamma sa att jag måste äta någonting och vipps så var klockan 11.
Sen somnade jag igen efter maten, som för den delen bestod av 2 microvärmda mackor med skinka, tomat och ost med dill och örtsallt över, Så drömde jag om min Nashwan. Och jag ville bara gråta. Jag drömde att jag åkte skateboard till arlanda ner för  en massa trappor, så var arlanda bara en plan plats med ett par busshållplatser. Så var det en byggnad formad som en flugsvamp i mitten. Och innan jag tog brädan dit så fanns det en karta som jag var tvungen att kolla på för att hitta dit. Kartan visade ala svängar och upp/nerförsbackar.

Om ni någon gång har spelar 3D Rollacoster på mobilen så förstår ni vad jag menar för karta. Så kom i alla fall min kille, så hade han ingen väska med sig - så jag frågade varför. Så lät han irriterad och sa att han hade sagt till mig på telefon att det blev nått fel med bagaget. Så började jag tänka efter på riktigt utanför drömen och kom fram till att han måste ha sagt det. Jag kramade han minst 50 ggr. Och så frågade han vad jag ville ha i present tills hans bagage kom, så sa jag en puss men han ville köpa något. Så jag fick bara en puss i min dröm :(

Nu saknar jag min älskling. Allt förutom hans ansikte såg ut som han i drömen. För ansiktet var Tevfiks ( min killkompis) Fast å andra sidan hade min kille solbrillor på sig som var ganska detaljerade. Ljust glas på vänstra sidan och på högra sidan var det ett rödfärgat mönster som gick över glaset. - Iraks karta.

Han kommer ju hem om 7 dagar (hoppas jag) annars är det 14 dagar.
Lite senare blev jag sugen på glass så jag o syster gick till Ica och köpte en varsin Ben & Jerrys.
Köpte Marabou Amigo också. Så jag blev ganska äcklad av all choklad. B&J fick bli Fish food och det är chokladglass med Marshmallow och chokladfiskar i.

Medans jag åt det så färgade jag håret och kollade på The fat future lr nått sånt. Ett fetmaprogram. Så nu har jag ångest för jag har gått upp 3 kg i vikt på 2 veckor. Så nu blire svält några dar frammåt.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback