Rättning



Fick bli en snabb uppdatering med ångest över att jag ens tänkte på att överväga att lämna min kille. Så kan jag ju inte tänka.

Fick tag på Nashwan precis. Det första han gör är att börja skrika på mig så att  mina tårar sprutar. Då lugnade han ner sig. Jag hatar att han är så upptagen som han är. Det är jobbigt för mig. Det är inte precis glamouröst att vara tillsammans med en fotbollsspelare.

Vi skulle träffas idag men jag fick inte ens gå och se hans match. Så nu ska vi ses på tisdag eller onsdag (om inte han är upptagen) Vilket jävla om.

Mellan torsdag och fredag satt jag uppe till 03:53 bara för att plugga. Sen skulle jag upp klockan 8 men försov mig till halv 9. var i skolan och skrev prov och sådär. Sen ville jag hem och sova men då ville Nasho träffa mig. Det spelade ingen jävla roll hur trött jag än var så tog jag mig till flemmingsberg. och jag fick inte sova igen förrän vid 2-tiden på fredag-natten.
Han ska altså inte komma och snacka. I försig så är ju han upptagen och inte trött. För är han trött så träffas vi i vilket fall och sover tillsammans.

Men jag älskar han

Peace out
..v,

Kommentarer
Postat av: Anonym

din kille är efterbliven vad ska du med han till? säg ngåot bra han tillför i ditt liv

2009-06-01 @ 16:01:04
Postat av: Mathilda

Han får mina dagar att gå snabbare

2009-06-03 @ 00:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback