Valborg

Dagen började med att min fulla inneboende väckte hela huset kl 06.30 för att hon inte fick på musiken på datan. Sen blev det 3:e världskriget över att jag inte var i skolan - jag var ledig. Så åkte syrran till skolan och pappa till jobbet och jag somnade om. men kl halv 9 väckte innerboenden mig igen och skrek som en jävla galning. samma sak hände igen kl halv 10 och då gav jag upp.

"Om du har en enda cigg Mathilda så accepterar jag att du röker". Ah men tjenare. Eftersom att jag inte hade någon så blev det ännu ett krig. Och sen kom Carro efter ett tag o då hoppades jag på att hon äntligen skulle hålla käften. Men då började hon hota mig på finska och var allmänt omogen och svinfull. Hon hotade med att ringa polisen och sätta mig i fängelset.  Jo,jo man kan ju fråga sig vad jag har gjort.

Sen kom hon in och stank sprit och skickade ut Carro varpå hon stängde dörren till mitt rum och försökte kasta ner mig på sängen. Och jag började sparka på henne. Sen stog hon still och skrek på mig. Så jag langade en vänster på hennes käke och hon blev tyst. När hon öppnade munnen igen pkte hon på en höger på andra käken till orden "jag har tappat all respekt för dig".

Så slängde hon ut mig och jag var aldrig mer välkommen hem igen.
Jag och carro gick till Anna där jag skulle supa huvet av mig men hennes jävla granne förstörde mina planer och resten av kvällen fick spenderas med att anna sov och jag o Caro satt själva och rökte vattenpipa. VÄRLDENS ROLIGASTE VALBORG

Fittanalysen på Spirited away ska in idag.. Men jag kan inte komma åt min hotmail så den skiter jag fullständigt i.

Nu ska jag tillbaka hem till Anna igen, skulle bara hem o hämta mina grejer.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback