Bästa dagen i mitt liv

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Har bara vart glad över de senaste dagarna.
En bra sak med idag är att jag lyckades lära in 21 glosor på ca 20 minuter. Nu kan jag alla i huvudet framlänges, baklänges, på engelska och på svenska. Det är bra det.

Efter skolan blev det till att åka till jobbet. (Inte donken, utan mitt torsdagsjobb - kyrkan).
Hämtade ut 15 godisburkar till eftersom en del lärare har "beställt" utav mig.

Nu sitter jag här nydischad med en risifrutti i handen. Dock utan multivitamin juice eftersom någon har druckit upp den :(.

Den enda negativa saken e att syrran vägrar väcka mig i morgon och jag har ingen klocka :'( Snacka om att jag kommer bli försenad till skolan och det vill jag absolut inte. Har ju Italienskaprov nästa vecka, så det här är sista lektionen innan.
Fattar inte riktigt varför en iPod har 100 tusen, miljoner onödiga prylar - som man aldrig använder, men inte en väckarklocka!!! Varför kunde man inte programera in en sån när man endå var i farten liksom?

Det va en bra fråga det.

peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback