Bebis utskriven i morgon

I morgon kommer min bebis hem från sjukhuset. De har opererat lite i tarmarna om man säger så. Nu ska han i alla fall vara frisk och må bra. Fick sms utav läkaren i morse, men jag had eju ingen telefon så det kunde jag inte kolla. Men nu hände det sig att jag fick ta den där fula NOKIAn som min syster erbjöd mig förra veckan... Bara för att hon inte orkar väcka mig kl 6 i morgon.... Lata jävel.

Utan hennes NOKIA hade jag inte fått smset ifrån sjukhuset, så det är jag ju endock glad för. Vad mycket världen har moderniserats nu när man tänker på det. Har aldrig fått sms ifrån ifrån en doktor förut.
I alla fall, eftersom jag satte på telefonen för bara en timme sedan så fick bebisen ligga kvar en natt till.

Undar bara vart fan jag har lagt kvittot...

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Det var ju jävlen!

Heja!

2009-11-20 @ 01:51:08
URL: http://detvarjujavlen.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Ja visst var dom! =)

2009-11-20 @ 07:35:13
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback