Cheesecake och städning

Jag håller på med en hemlis ute i köket, det är en choklad och citrus -cheesecake, sscchhh säg inte till någon ;)

Mitt i mellanlagret ringer min telefon med ett nummer jag inte känner igen. Det var killen "X" från festen i fredags som ringde. Han den jättesöta som jag var otrogen med genom att strula. Han rinde och ville träffa mig, han hade tydligen försökt smsa mig tidigare fast på fyllan hade jag råkat möblera om de 2 sista siffrorna i mitt telefonnummer, när jag skulle skriva in det i hans telefon.

Så kan det gå. i morgon kommer han i alla fall hit så jag springer runt i hela rummet och städar. Det är inte riktigt roligt att bjuda hem snygga killar när det är stökigt och gud-vet-vad ligger på golvet.

Ska skruva upp skrivbordet också. Kanske försöka ställa spegeln mot en vägg?

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback