Svar på era frågor. Del 1/4

Om Mig

Vad är din riktiga hårfärg?
- Jag skulle vilja säga att min riktiga hårfärg är brunblond. Jag är dock en aning osäker då jag inte har haft min riktiga färg på 5 år.

Jag i grön jacka. Ser mer blond ut än brun, så jag antar att min riktiga färg är lite lik den.

Vilket gymnasium går du på och vad läser du?
- Jag går på Solna gymnasium och läser samhällsvetenskap med inriktning på Juridik.

Om du fick ändra en sak med ditt liv, vad skulle det då vara?
- Jag trivs med mitt liv, men om jag fick ändra precis vad jag ville så skulle jag nog inte vara den jag är idag. För det jag vill ändra på är att min mamma träffade sitt ex. Det var genom honom som vi hamnade i Sthlm. Utan honom skulle jag nog fortfarande vara hon i grön jacka.

Hur ser dina morgon-rutiner ut?
- Jag snoozar från 05.00 - 06.15. Sen går jag upp och klär på mig  packar ner alla skolsaker som behövs för dagen i en väska. efter det går jag ut i köket, öppnar en risifrutti, häller upp multivitaminjuice, brer en macka och äter frukost i 12 minuter. Sen tackar jag för frukosten, går på toa och tvättar ansiktet. Efter det är klockan oftast 06.46 och då tar jag på mig ytterkläderna och går till bussen.

Vilket var ditt första ord?
- Jag började prata när jag avr 6 månader gammal. Jag kommer själv inte ihåg vilket som var mitt första ord, men har fått berättat för mig att jag började med att härma ljud. Jag var ofta ute med mormor och kollade på ankor så härmade jag dem "ack-ack kack". Hade en katt hemma som hette Rasmus och varje gång jag såg den sa jag: "ijao, ijaaao". 

Är du svårfångad?
- Om det är en kille som jag själv tycker om, som vill ha mig så gör jag mig själv svårfångad för att vissa killar inte vill ha en allt för lätt tjej. Annars är jag faktiskt jättesvårfångad generellt. Det beror väldigt mycket på hur killen är och ser ut.

Skulle du ge mig 1 miljon kronor om du hade 10 miljoner?
- Njaa, jag tror inte det. Ska ha en bil för 2 mille. Den kräver att jag alltid har extra 2 miljoner på kontot som en försäkring ifall den går sönder. Sen ska jag ju ha någonstans att bo ca 4.5 miljoner. Då är vi uppe i 8.5. Sen ska jag ha en Audi combi eller en Volvo combi vi säger att vi då är på 9.2. Så ska man ha kläder och lite lyx. Så nej, du skulle inte få en miljon av mig.

Vad tycker du om mest att göra?
- Jag tycker mest av allt om att vara med mina kompisar. Fast shoppa ligger nära inpå.

Går du på någon sport?
- Nej det gör jag inte. Jag ska börja gymma nu innom 2 veckor hoppas jag. Förut höll jag på med fotboll, innebandy, handboll och spinning.

Vart bor du?
- Jag bor i Upplands Väsby utanför Sthlm.

E du skön?
- JAg hade lite svår att tolka den här frågan. Jag drar den till min personlighet och säger: Ja, jag är riktigt skön. Mina kommentarer till folk är klockrena och faller alltid in på rätt tid.

Tror du på Tomten?
- Nej, det är ju jag som är Tomten. Jag trodde på Tomten fram till att jag var 11 år, minns jag. Det var första året som min mamma hade glömt att hyra en och då fick jag vara Tomte. Jag grät efter det. När jag var liten  skickade jag ett brev till Korvatontori (eller hur det stavas) i Finland där Tomten sägs bo, jag fick ett svar därifrån och vågade inte berätta för någon om detta.

Hur mycket väger du?
Jag väger ca 73 Kg. Ser dock större ut för att jag gick ner från 98 Kg till 73 på bara 3-4 månader. Allt har liksom inte försvunnit i storlek, bara vikt.

Hur lång är du?
- Jag är 172.5 Cm lång exakt.

 Gillar du att sjunga?
- Jag älskar att sjunga högt och falskt med flit. Tyvärr säger folk att jag har en bra sångröst när jag sjunger seriöst. Det tycker inte jag. Men sjunger gör jag för full hals. Jag älskar att göra det till låtar jag tycker om.

Tror du på Gud?
- Ja, jag tror på Gud. Är inte relligiös men jag tror absolut på Gud. 

Vad hände med dig och Jennifer Turner?
-Den tjejen är ett avslutat och pinsamt kapitel i mitt liv. Hon var då en omogen och osäker 13-åring som bara sökte bekräftelse genom andra. Jag har gallrat ur mina kompisfiler och tagit bort de personer jag inte behöver. Hon gjorde mig oerhört illa och förtjänar inte att kolla på mig ens en gång. Hon gick bakom ryggen på mig och kunde inte hålla våra hemligheter hemliga.

Gillar du Twilight/New moon och isåfall är du i team Jacob eller team Edward?
- Jag HATAR Twilight. Filmerna och böckerna är så enormt överskattade. Det är precis som Farmville. Jag tål det bara inte. Däremot accepterar jag att folk tycker om filmerna och böckerna. Alla behöver inte tycka om det som jag tycker om och jag behöver inte tycka om det som andra tycker om.

Roligaste och tråkigaste händelserna denna månad?
- Roligaste är att jag fick jobbet på McDonald's och det tråkigaste är att jag har stukat foten, det kommer att föra med sig dåliga konsekvenser såsom pjäsen till Lucia, där jag ska vara hoppig och sprallig - vilket inte går nu.

Favoritfärg?
- Jag har ingen favoritfärg. Jag har istället en favorit kombination utav färger. Det är ljusa bruna som går ihop med guld, mörkbrunt, vitt, begie, chokladbrunt och ekfärgat. 

Peace out ..v,





 


Kommentarer
Postat av: N I L M A

vad roligt att läsa :D

2009-11-28 @ 17:22:24
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback