Förberedelser för världens filmkväll



Idag vaknade jag vid 12-tiden fast jag skulle ha vart i Jakobsberg kl 11. Syrran sov i min säng inatt för vi satt uppe och degade så orkade hon inte gå upp till sitt rum och lägga sig. Så vi bliv väckta idag till frågan: "vill ni ha bacon och ägg eler fattiga riddare?" FATTIGA RIDDARE SÅKLART!!!.

Så det fick bli våran brunch idag. Sen hamnade vi på msn-möte för att min syster ska ha filmkväll med 5 killkompisar, majoriteten hittar inte hit så vi var tvugna att förklara vägen 200 gånger.

Efter den konversationen när jag och Felicia hade skrattat som galningar rörde vi oss mot centrum för att köpa godis och snacks inför kvällen. Så misstolkade hon sin minneslapp ifrån uttagsautomaten vilket ledde till att vi fick springa fram och tillbaka mellan coop och automaten efterson vi inte lyckades betala med kort på coop. Då hade syrran bara 50-någonting på kortet. Så hon fick betala snackset på kortet och jag godispåsen med cash.

Nu har vi:
2 påsar chips
1 påse cheesedoodles
1 stor påse godis
6 l läsk

Det borde räcka till en filmnatt tycker vi.
Hennes kompisar har inte planerat att sova så om någon deckar så har de paxat platser för det redan.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback