Förklaringar är inte alltid bortförklaringar

Nu var det ett tag sedan jag bloggade senast, har haft så mycket annat onödigt att göra.

I fredags åkte jag hem till mamma efter skolan för att mormor skulle komma och hälsa på över helgen. Jag skulle bara säga hej ocg åka hem i stort sätt. Men nej, jag somnade på soffan och valde att sova kvar över natten. (skulle i alla fall tillbaka till mamma på lördagen) Så på lördagen var det bara att köra igång med en grovrensning utav alla gamla leksaker som har legat på vinden sedan vi var små.

Mamma har fått för sig att hon ska sälja alla gamla gosedjur på loppmarknad för att vi ska åka utomlands.Låter ju som en bra idé. Så jag satt och rensade igenom en massa lådor och säckar för att välja ut det vi skulle spara till våra egna barn och vad som skulle säljas. En hel del kastades också. När jag var klar var det ganska sent så jag sov över en natt till. Blev mutad till det.

Pappa har jobbat över en del så han skulle lägga in lite pengar på mitt konto i slutet av månaden om jag lovade att sova över en gång i månaden. Och så lovade mormor och pappa att jag fick äta så mycket glass jag ville om jag sov över en natt till.

Men nu är jag hemma och har tillgång till data igen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback