Glassfantasi

Blev sugen på glass så jag skulle ut till köket och hämta en skål. När jag tog ut glassen ur frysen så slog jag i frysdörren i den stukade foten... raaaakt på mina trasiga ledband.

Gjorde så ont att jag fick lust att stoppa ner foten i ena glassbyttan. Fast jag hann stoppa mig själv innan, skulle ju inte vara så gott att käka fotglass.

Tänk er vad äckigt att komma till en glassbar och beställa glass med fotsmak och navelludd-sås.
Skulle bli lite Harry Potter över det hela.
Tacka vet ja' citronglass med marängbitar i.

Jag har frågestund igång på min blogg. Kika in och ställ din fråga på

http://maffiosa.blogg.se/2009/november/fragestund-igang.html


Peace out

..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback