Helgen överlag

Dålig uppdatering i helgen... Igår vaknade jag vid 12 och gick upp halv 1. Käkade då lunch och sen började jag sminka och fixa miog för att träffa Amanda. Trodde att jag skulle vidare till Huddinge men det blidde inte så.
Kl 19.00 var jag hemma i Väsby igen. Då käkade vi taccos med 2 gäster som joinade oss. Jättegott faktiskt. Sen blev det glass med maränger.
Efter att ha plockat undan och diskat åkte jag, Felicia och vår F-mamma iväg för att hyra film. Det blev
Torkel i knipa, 1:a säsongen av HJÄLP och så någon annan film. Torkel ägde skit-fett.
Vid 3 i natt kom vi i säng.

Vaknade vid 12 idag (blev väckt) blev
pannkakor och plättar till brunch - gooooott.
Nu sitter jag här och har precis plockat ögonbrynen på syrran och funderar på att hoppa in i duschen.
Slänger in lite egobilder, från igår, senare också...

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback