Höstrusk

Blev väckt ca 07.20 i morse så att jag inte skulle försova mig. Det första min fostermamma säger är att hon ska släppa in lite ljus, och med det rycker hon upp min persienn. Jag trodde att det betydde att det skulle vara sol ute. Där hade man riktigt fel! Jag glodde ut genom fönstret och kastade sedan täcket över ansiktet och myste mig in i kuddarna.

Så hemskt var vädret. -100 grader och orkanvindar. Tror inte att en människa hade lust att gå ut i morse.

Kl 08.00 gick jag och Felicia till bussen. Så åkte vi in till gamla stan och gick ut på Riddarholmen - där kammarrätten håller till.
Tyckte att det nog måste ha vart den mest tidsödslande händelsen i mitt liv. I rummet, där vi satt, var det iskallt och man fick ju självklart inte ha jacka på sig. Allas företrädare satt såklart och sa emot varandra, tyvärr så mycket att jag tappade bort mig mitt i hela förhandlingen.

Beslutet fattas innom 4 veckor så det tar ju ett tag.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback