Inställd lektion = bajs

Somnade halv 2 inatt. Städade rummet som en galning och tänkte duscha innan jag kollade på klockan och såg att det fick bli en tidig uppgång i stället.
Ställde klockan på 05.00 för att duscha men Snoozen är ju min bästa vän så jag gick upp kl 6 i stället och sprang in i duschen så att ingen annan skulle hinna före.

Sen sminkade jag mig och klädde på mig, tog en snabbfrukost för första gången på 2 veckor. Håller ju på att bli sjuk så har helt tappat matlusten i stort sätt :(

Efter det gick jag till bussen och åkte till skolan. Gick dit för att vara med på Scenisk Gestaltning som är min 2:a lektion på tisdagar, skulle dra mig hemmåt efter. Men på väg till idrotten träffade jag min lärare i Scenisk och hon sa att lektionen är inställd idag. Då blev jag irriterad. Jag åkte ju hit bara för den lektionens skull...

Idrotten var jag inte med på för att jag mår dåligt. Och nu sitter jag bara här i skolan och bloggar för att få tiden att gå. Kl 11.05 slutar Jennie sin Samhälle då ska vi dra till Solna centrum. En så bra vän jag är som sitter i skolan helt i onödan och väntar på henne. Gick och sjukanmälde mig hos sjuksyster för att inte få frånvaro.

Ska skriva lite på mitt svenskaarbete.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

tack:P okej ja eller hur, det är väl för att det skulle ta sådan lång tid om alla ska få välja men vafan bättre det så att man blir nöjd än inte!:p

2009-11-03 @ 11:07:38
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback