Italienska prov

Började morgonen med att bli väckt 05.59. Gick upp och käkade frulle-bulle o sen drog jag till skolan. Första lektionen vad Italienska... Prov. Muntligt. Kunde ju faktiskt ha gått mycket värre, samtidigt mycket bättre. Jag fick G? Vem fan skriver ? efter ett G om man inte syftar på att det bör vara IG?

Haha, jag klarade mig i alla fall. Nu siter jag och Duygu och vet inte vad vi ska göra. Både hon och jag har stukade fötter och
haltar runt som ankor.

Fortsätt ställ frågor till frågestunden. Den avslutas ikväll 00.00

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis till besöksrekordet=). haha segt det där med skolan, kommer ihåg det själv. :P

2009-11-27 @ 13:35:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback