Prostitution är också ett jobb

Jag hörde en lite lagomt äcklig sak igår på tåget hem...



En tjej sitter och pratar i telefon på pendeln mellan Södertälje Centrum och Märsta. Hon har kläder som påminner väldigt mycket om en prostituerads... Hon sitter och berättar att hon precis vart hos en killkompis (någonstans på linjen) och hennes kompis börjar skälla ut henne - vilket man märker eftersom tjejen mittemot mig börjar försvara sig. Så snackar/bråkar de ett tag innan tjejen utbrister:
JA, MEN SUGA KUK ÄR JU OCKSÅ ETT JOBB. JAG SKULLE JU INTE GÖRA DET OM JAG SLUTADE FÅ BETALT FÖR DET.
Där bekräftades också min tanke om att hon var prostituerad.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara prostituerad eller ens att på skoj ta betalt för sex någon gång. Näe ens privatliv bör man hålla helt för sig själv.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: petra

nej men fy, att hon ens sa det högt :o om man nu är sånt så är det väl ändå bäst att man håller det lite för sig själv :o

2009-11-07 @ 21:56:25
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback